Κυριακή, Απριλίου 03, 2016

Αεροδρόμιο ΠΑΡΟΥ Την τελευταία στιγμή ας μη χαλάσουμε την ιστορία…


        Το νέο αεροδρόμιο της Πάρου μετά τη συμφωνία του Υπουργείου (Υποδομών Μεταφορών και δικτύων) με την Ολυμπιακή μπαίνει στη τελική ευθεία για να είναι έτοιμο στις αρχές του καλοκαιριού.
         Το πλαίσιο συμφωνίας των τριών μερών (ΥπουργείοΟλυμπιακή ΑΜΚΕ) φαίνεται να υλοποιείται από τα δυο πρώτα μέρη, ενώ απομένει στην ΑΜΚΕ η τήρηση των δεσμεύσεών της.
        Ο δήμαρχος και η ΑΜΚΕ θα πρέπει τώρα να συγκεντρώσουν τις χορηγίες των 500.000 ευρώ (όπως οι ίδιοι έχουν θέσει  σαν στόχο) η να προσδιορίσουν υπεύθυνα τις πραγματικές δυνατότητες τους.
       Και ενώ οι συγκυρίες ήταν από την αρχή θετικές  για την ολοκλήρωση του οράματος του Παριανού λαού,  ο δήμαρχος και μέσω της ΑΜΚΕ προβάλλοντας τις φιλοδοξίες του έθεσε σε κίνδυνο το όλο εγχείρημα, ας ελπίσουμε σε ένα αίσιο τέλος, κάτι που προσωπικά το πιστεύω.   
       Υ.Γ. και οι αποκλεισμοί οι στενά παραταξιακές και κομματικές λογικές κύριε Δήμαρχε δεν βοηθούν.



5 σχόλια:

  1. Κύριε Διαχειριστή του blog αυτού, θα έπρεπε να ντρέπεσται για αυτά που γράφεται.
    Όλοι οι Δημοκρατικοί πολίτες της Πάρου, γνωρίζουν το βρώμικο παιχνίδι που παίζεται εσείς και ευτυχώς μια μικρή παρέα "ποντικών". Αν το έργο κινδύνευσαι και καθυστέρησε όλοι γνωρίζουν ότι οφείλεται σε εξωθεσμικές παρεμβάσεις σας, που αποκλειστικό και μόνο σκοπό έχουν, να μην προβληθεί το έργο του Δημάρχου και οι προσπάθεις μιας ομάδας ανθρώπων, μη πολιτικών προσώπων, να καταφέρουν, μέσα στο χρονικό διάστημα των τεσσάρων (4) μηνών να ωριμάσουν μια μελέτη εφαρμογής και σε διάστημα εκατό (100) ημερών να το ολοκληρώσουν. Όλοι γνωρίζουν ότι αυτό είναι μια πρωτοτυπία της Πάρου (Παριανών και μη) που θα αποτελέσει οδηγό για άλλους, εφαρμόζωντας την, να επιτύχουν την άμεση υλοποίηση έργων υποδομής. Ευτυχώς για την Πάρο, δυστυχώς για εσάς, η υλοποίηση ενός τέτοιου έργου, ποσού που ίσως να πλησιάσει το δύο (2) εκατομύρια Ευρώ, με χορηγία ίσως να μην ξανασυμβεί.
    Μην λησμονείτε να αναφέρεται, ότι μέχρι να αναληφθεί η πρωτοβουλία από την ΑΜΚΕ των παριανών, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δεν υπήρχε εγκεκριμένη μελέτη εφαρμογής ούτε για ένα τετραγωνικό κτίριο.
    Η ΑΜΚΕ σε αυτό το χρονικό διάστημα των τεσσάρων (4) μηνών, κατάφερε :
    1) Με τρεις παραδόσεις μελετών (προμελέτη-οριστική μελέτη-μελέτη εφαρμογής) να δωρήσει στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, την μελέτη του έργου. Οι μελέτες αυτές κόστισαν περίπου 55.000,00 Ευρώ, που ήταν χρήματα από χορηγίες. Χωρίς αυτές, κανένα έργο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με υπουργό τον πρώην Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, γνωρίζει πολύ καλά το πραγματικό αυτό γεγονός, και σιωπά διότι γνωρίζει ότι η μελέτη αυτή ανήκει στην ΑΜΚΕ και τους Παριανούς, και θα έπρεπε τουλάχιστον να τους ευχαριστήσει δημοσίως και όχι να συνομιλεί με εσάς προσωπικά, πως θα αποκρύψει την πραγματική αλήθεια.
    2) Ακόμη και σήμερα αλλά και τις επόμενες εκατό (100) ημέρες, η ΑΜΚΕ θα είναι συμπαραστάτης του μεγάλου χορηγού του έργου, που δεν είναι άλλος από την εταιρεία AEGEAN-ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, η οποία έχει καταλάβει την δυναμική του νησιού και επενδύει σε αυτή.
    3) Η ΑΜΚΕ έχει και άλλες χορηγίες σε είδος που ξεπερνούν τις εκατό χιλιάδες (100.000,00) Ευρώ τις οποίες προτίθεται να τις διαθέσει για τον σκοπό για το οποίο της χορηγήθηκαν.
    4) Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αν και έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για την υλοποίηση του αεροδρομίου και των συνοδών έργων μέχρι σήμερα δεν έχει βάλει ούτε ένα cents του Ευρώ, για την υλοποίηση του, αν και αρχικά είχε δεσμευθεί δημοσίως ότι άμεσα θα δημοπρατούσε και θα εκτελούσε την οδό πρόσβασης του αεροδρομίου, γεγονός είναι ότι μέχρι σήμερα, τίποτα από ότι υποσχέθηκε δεν έκανε, τουνα ντίων μάλιστα στην απόφαση που αναμένεται να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ρίχνει το μπαλάκι στην Περιφέρεια και στον Δήμο, για να εγκρίνει κάτι διαφορετικό, προκειμένου να ρίξει το έργο αυτό στις καλένδες.
    5) Η ΑΜΚΕ με την προσπάθεια που κατέβαλε έθεσε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προ των απολειστικών ευθυνών του, με αποτέλεσμα το έργο αυτό, από ένα έργο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να γίνει το έργο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με όλες τις Διευθύνσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, να ασχολούνται κατά προτεραιότητα με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ’Αγαπητέ’’ ‘’ανώνυμε’’ οι προσβολές και οι ύβρεις δεν μας αγγίζουν. Η χυδαιότητα σας και η οργή σας (γράφω και στον πληθυντικό) πιστοποιούν το αληθές της ανάρτησης μας, σε κανένα σημείο της δεν στρέφεται κατά της ΑΜΚΕ και ακόμα περισσότερο στους απλούς παριανούς που βοηθούν ακόμα και με το υστέρημα τους.
      Τώρα σας καλώ αμέσως να αποσύρετε τις κατηγορίες ότι βρισκόμαστε εμείς πίσω από " παιχνίδια " που υπονομεύουν το έργο του αεροδρομίου και προφανώς δεν είναι η πρώτη φορά που διαδίδετε τέτοιες συκοφαντίες και αν έχετε στοιχεία σας προκαλώ να τα ανακοινώσετε. Και τα ποντίκια που κινούνται υπόγεια με σας μοιάζουν αλλιώς δεν θα είχατε την ανάγκη να κρύβεστε πίσω από το " ανώνυμος "

      Διαγραφή
  2. Κύριε Διαχειριστή του blog αυτού, αντί να ασχολείστε με βρώμικα παιχνίδια και παιχνίδια επηρεασμού της κοινής γνώμης, έχοντας το αποκλειστικό προνόμιο να ομιλείται αποκλειστικά με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ως "στέλεχος" της Πολιτικής σας Παράταξης, σας καλούμε :
    α) Να αναφέρεται στον κ. Υπουργό, ότι θα πρέπει να δώσει μια οριστική λύση στην οδό πρόσβασης του αεροδρομίου, αφού είναι αποκλειστικά υπεύθυνος έχοντας ήδη απαλλοτριώσει περιουσίες Παριανών Πολιτών, υλοποιώντας πλήρως τις μελέτης οδοποιίας, σήμανσης και συνοδών υδραυλικών έργων.
    β) Να αναφέρεται στον κ. Υπουργό, ότι θα πρέπει να δώσει μια οριστική λύση στην τοποθέτησης ραδιοβοηθήματος στο εν λόγω αεροδρόμιο.
    γ) Να αναφέρεται στον κ. Υπουργό, ότι θα πρέπει να δώσει μια οριστική λύση στην προστασία των πρανών του έργου και γενικότερα στην διευθέτηση των ομβρίων υδάτων του αεροδρομίου, τόσο εντός όσο και εκτός αυτού, για να μην παρατηρηθεί ξανά το φαινόμενο να κοκκινήσει η παραλία του Βουτάκου ή να "πνιγούν" γειτονικές ιδιοκτησίες.
    δ) Να αναφέρεται στον κ. Υπουργό, ότι θα πρέπει να δώσει μια οριστική λύση στις κτιριακές εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, με άμεση δημοπράτηση της συνολικής μελέτης των κτιριακών εγκαταστάσεων που προβλέπονται για το έργο, ήτοι προμελέτη-οριστική μελέτη-μελέτη εφαρμογής, που εξ' όσων γνωρίζουμε η δημοπράτηση και η ωρίμανση της μελέτης αυτής μπορεί να διαρκέσει μέχρι και τρία (3) χρόνια.
    Κύριε Διαχειριστή του blog αυτού,από την στιγμή που ούτε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ούτε εσείς προσωπικά δεν έχετε δώσει ούτε ένα (1) cents του Ευρώ, δεν δικαιούστε να ομιλείτε, οφείλεται δε να αναγνωρίσετε στον Δήμαρχο και στους Παριανούς και μη πολίτες της Πάρου, την σωστή πρωτοβουλία που πήραν και να τους ευχαριστήσετε για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας βάλουμε ένα φωτοστέφανο στον δήμαρχο να τελειώνουμε βρε παιδιά... όλοι οι υπόλοιποι θέλουμε το κακό του νησιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μεγάλα αεροδρόμια εξυπηρετούν μεγάλες επιχειρήσεις. Τα τσάρτερ που θα ερχωντε στο νησί θα πηγαίνουν σε μεγαλες ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες προσφέρουν τα πάντα. Παράδειγμα το αεροδρόμιο Σαντορίνης και Μυκώνου...Γιατί δεν ρωτάτε του ντόπιους επαγγελματίες αυτών των νησιών τι έχουν κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια απο τα μεγάλα αεροδρόμια. Εμέίς με ελικοφόρα πηγαίνουμε Αθήνα και με αυτά θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε. Αν λοιπόν χρειάζωντε σπόνσορες και χορηγούς για την ολοκλήρωση του έργου νομίζω ότι δεν πρέπει να τούς αναζητήσετε ανάμεσα στούς ντόποιους επαγγελματίες....Και στην τελική ολα όσα γίνωντε σε αυτό τον τόπο καλά είναι δεν λέω αλλά αν θέλουν οι εκλεγμένοι να αφήσουν κάποιο έργο πίσω τους ας ασχοληθούνε με σοβαρά ζητήματα όπως την κατασκευή νοσοκομείου στο νησί μας...ολα τα υπόλοιπα είναι για να λένε κάποιοι ότι κάνανε κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή