Σάββατο, Νοεμβρίου 16, 2019

ΝΕA online ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗ ΔΕΔΔΗΕ : καντε κλικ και δηλωσε την βλαβη




Μια νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της πρόσθεσε στο δικτυακό της ιστότοπο η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ... 

Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.

Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.

 Βημα 1:

Συνδεθείτε με το site στο link:https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html

Βημα 2:

Κάντε επιλογή του Νομού που διαμένετε


Βημα  3:

Εισάγετε στην εφαρμογή της ΔΕΗ τον αριθμό παροχής που έχει πρόβλημα


Βημα  4:

Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία βλάβης.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς δηλώσεως ιδιότητος χρήστη.

Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών

Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων) τηλεφωνήστε στο 11500 τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00

 

Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το 24ωρο. 
 

Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.



                                                          πηγή     www.eviazoom.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου