Πως η Olympic Air «έσωσε» το αεροδρόμιο της Πάρου
Mετά από έγκριση του υπουργείου Μεταφορών, η Aegean Airlines και η Olympic Air συνέβαλαν στην κατασκευή της πρώτης φάσης του αεροσταθμού επιβατών, όσο και στα έργα υποδομής του νέου αερολιμένα Πάρου.
Η χρηματοδότηση και κατασκευή του τερματικού σταθμού έγιναν με την υποστήριξη των δυο αεροπορικών εταιρειών, σε διάστημα λίγων μηνών, προκειμένου να επιτραπεί η λειτουργία του νέου αεροδρομίου, αναβαθμίζοντας την προσβασιμότητα της Πάρου,χωρίς να χαθεί άλλη μία τουριστική περίοδος.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, η Olympic Air ανέλαβε, με δωρεά της, να κατασκευάσει το μισό κτίριο αεροσταθμού του νέου αεροδρομίου Πάρου και συνοδά έργα (δρόμους, parking περιβάλλοντα χώρο κλπ).
Ο νέος διάδρομος, μήκους 2.000 μέτρων (με επιχειρησιακό μήκος 1400 μέτρων) και προϋπολογισμού 15,2 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Επίσης, κατασκευάστηκε νέος αεροσταθμός, επιφάνειας 750 τμ και συνοδά έργα.
Παράλληλα, σχεδιάζεται και 2η φάση εργασιών για τον διπλασιασμό της ωφέλιμης επιφάνειας του αεροσταθμού, σε 1.500 τμ, για την κάλυψη της επιβατικής κίνησης σε βάθος 4ετιας.
Τα έργα, τα οποία ολοκληρώθηκαν νωρίτερα από τον συμβατικό χρόνο, διασφαλίζουν δυνατότητα αύξησης της επιβατικής κίνησης στο νησί κατά 150.000 επιβάτες.
Όπως σχολιάζουν αεροπορικοί αναλυτές, «το νέο αεροδρόμιο της Πάρου καταδεικνύει τις μεγάλες δυνατότητες συνεργασίας δημοσίου – ιδιωτών.
Επίσης, δεν είναι τυχαία η απένταξη του δρομολογίου Αθήνα – Πάρος από τις άγονες γραμμές, αφού εκδηλώθηκαν προσφορές για μηδενικό οικονομικό αντιστάθμισμα. Αυτό έχει να κάνει και με τις νέες δυνατότητες του αεροδρομίου».
metaforespress.gr πηγή cyclades24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου