Παρασκευή, Νοεμβρίου 20, 2015

Αεροδρόμιο Πάρου και ΚΕΠΟΣΑ



Για την αποκατάσταση της αλήθειας είμαι υποχρεωμένος  να επικαλεστώ  ένα κείμενο της ΚΕΠΟΣΑ με ημερομηνία έκδοσης  04/06/2015.  Όπου από την πρώτη γραμμή φαίνονται  οι θέσεις τις παράταξης για το νέο αεροδρόμιο  και η παράταξη δεν έχει από τότε έως σήμερα αλλάξει άποψη.


       Την τετάρτη 18-11-15  Ο Δήμαρχος Πάρου και η  Δημοτική Κοινότητα Πάρου κάλεσαν λαϊκή συνέλευση στον "Αρχίλοχο".  Μίλησε ο πρόεδρος της κοινότητας  Παναγιώτης Ιορδάνης ο δήμαρχος  και πολίτες. Τα θέματα ήταν πολλά αεροδρόμιο, λιμάνι, αίθουσα αναμονής στο λιμάνι, κρουαζιερόπλοια, εμπορικό λιμάνι, σχέδιο πόλεως, περιφερειακοί  Παροικιάς  και λιβαδιών, πεζοδρόμηση περιφερικού, σχολεία, προκατ αίθουσες, κυκλοφοριακό, τα βράχια στον παραλιακό κ.α       Ο Νίκος Σαρρής μίλησε από τους πρώτους, στην τοποθέτηση του  εξέφρασε έναν προβληματισμό για το αεροδρόμιο  έσπευσε όμως επανειλημμένως να πει ότι εκφράζει προσωπικές απόψεις, κάτι που όπως φαίνετε δεν το άκουσε ο κύριος « καλιτζάκης»  και πώς να το ακούσει δεν ήταν εκεί;;;; ο παραπάνω κύριος ήρθε  καθυστερημένος.   Και από όσα ακούστηκαν στην αίθουσα  και του μετέφεραν  αυτό κράτησε και έκανε σημαία,  τυχαίο;  Όχι εδώ και καιρό η ΚΕΠΟΣΑ είναι ο αγαπημένος του στόχος, δεν έμεινε όμως μόνο εδω όσοι από τους παραβρισκόμενους πήραν το λόγο τους βάφτισε μνημονικούς χειροκροτητές του ΣΥΡΙΖΑ.  Α ρε Ηλία και κρυφοσυριζέος;



       Εγώ πάντως δεν έχω καμιά ιδεολογική σχέση  ή συγγένεια με τον Γκέμπελς......

Ακολουθεί το κείμενο της ΚΕΠΟΣΑ 




Αεροδρόμιο Πάρου : Ερασιτεχνισμοί Δημάρχου και επικίνδυνα παιχνίδια ΑΜΚΕ.



Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ
Πάρος, 04/06/2015
Η Δημοτική παράταξη ΚΕΠ-ΟΣΑ δηλώνει ξεκάθαρα ότι είναι υπέρ της ολοκλήρωσης του έργου του νέου Αεροδρομίου Πάρου, με τήρηση της νομιμότητας τόσο στο στάδιο της Μελέτης- Κατασκευής –Χρηματοδότησης, όσο και του Ελέγχου και των Αδειοδοτήσεων . Πιστεύουμε ότι το νέο Αεροδρόμιο θα βελτιώσει ριζικά τις υποδομές του Νησιού και θα βοηθήσει σημαντικά στην οικονομική ανάκαμψή του. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις κρίνουμε απαραίτητη αυτή τη δημόσια τοποθέτησή μας. γιατί οι ενέργειες και οι παραλήψεις της δημοτικής αρχής δημιουργούν σοβαρά προβλήματα.
Είναι γνωστό πως έχουν ήδη ξοδευτεί για το Νέο Αεροδρόμιο Πάρου 30 περίπου εκατ. Ευρώ χωρίς να έχουν προβλεφθεί κτηριακές εγκαταστάσεις. Όλοι οι εμπλεκόμενοι , από την πολιτική ηγεσία, Ραγκούσης , Χρυσοχοϊδης, αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση ,Βλαχογιάννης, Κωβαίος, οφείλουν απαντήσεις για αυτή την παγκόσμια πρωτοτυπία ενός αεροδρομίου χωρίς κτήρια παρά μόνο με αεροδιάδρομο και πεδίο ελιγμών. Η ηγεσία πολιτική και αυτοδιοικητική προσπάθησε με κάθε τρόπο να πιστωθεί το γεγονός πανηγυρίζοντας προκαταβολικά. Επί υπουργίας Χρυσοχοϊδη οι νέες μελέτες για τα κτηριακά αρχικά υπολογίζουν το κόστος στα 2εκατ. Ευρώ, για να εκτιναχθούν τελικά στα 4,2 εκατ., ενώ οι τοπικοί παράγοντες Δήμαρχος και Αντιδήμαρχοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την απευθείας ανάθεση στην ΙΝΤRACAT του Κόκκαλη με εξαιρετικά επισφαλείς διαδικασίες.
Μετά την κατάρρευση του σεναρίου λόγω της αρνητικής γνωμάτευσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων ο νέος Δήμαρχός Πάρου ,κ. Κωβαίος, χωρίς να πιέσει το Υπουργείο και την ΥΠΑ για την ολοκλήρωση του έργου με νόμιμες διαδικασίες, χωρίς αρχικά απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αποφασίζει να προχωρήσει στην πολιτική «Εμείς θα φτιάξουμε το Αεροδρόμιο μόνοι μας».
Τους τελευταίους μήνες παρακολουθούμε ένα ρεσιτάλ προχειρότητας και ερασιτεχνισμού στις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής στα όρια του τραγικού και του επικίνδυνα γελοίου. Μεταφορά του στεγάστρου του Βελέντζειου, σπίτια της περιοχής ως Πύργος Ελέγχου, Προ-κατ κτήρια, αναζήτηση χορηγών και τελικά ίδρυση Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων από ιδιώτες για τη ολοκλήρωση του έργου, εταιρεία στην οποία συμμετέχουν οι δήμαρχοι Πάρου ,Αντιπάρου και κάποιοι επιχειρηματίες του τουρισμού.
-Σημειώνουμε ότι η παριανή κοινωνία έχει ξαναζήσει επί δημαρχίας Ραγκούση ανάλογο θέμα με την απόκτηση του υγειονομικού αεροσκάφους και τις μέχρι σήμερα αδιαφανείς διαδικασίες που ακολουθήθηκαν στην συλλογή χρημάτων. Θυμίζουμε επίσης ότι ποτέ δεν έγινε οικονομικός απολογισμός για τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν -.
Στην πορεία ο ρόλος και η λειτουργία της ΑΜΚΕ ξεφεύγει από τον αρχικό της σκοπό και ξεπερνά κάθε φαντασία. Με μια πολιτική ανακοίνωση απαντά σε κείμενο των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση Πάρου ,Αντιπάρου, με το οποίο οι εργαζόμενοι ασκούν κριτική στις προτεραιότητες των δημοτικών αρχών. Ουσιαστικά τους επιτίθεται και τους ζητά να καθίσουν ήσυχοι και να μη μιλούν. Συγχρόνως θέτει αυθαίρετα ,ατεκμηρίωτα και ζημιογόνα θέμα ασφάλειας του υπάρχοντος αεροδρομίου.
Η απάντηση ήρθε ουσιαστική και άμεση από τον αερολιμενάρχη Πάρου και η ΑΜΚΕ αρχικά και ο Δήμος Πάρου με ανακοινώσεις και αποφάσεις σε πλήρη σύγχυση προσπαθούν να διορθώσουν τα προβλήματα που οι ίδιοι δημιούργησαν.
Η ουσία είναι πως ο δήμαρχος Πάρου με την ίδρυση της ΑΜΚΕ προτείνει μέσω δημοσίου εράνου, την υλοποίηση ενός Δημόσιου Έργου, σε Δημόσιο χώρο από ιδιώτες που άμεσα ή έμμεσα θα ωφεληθούν από αυτό.
Με αυτή την πρακτική και τη φιλοσοφία δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Πιστεύουμε ότι τέτοια έργα δεν γίνονται ούτε πρόχειρα με Προ-κατ κτήρια ,ούτε παρακάμπτοντας τον νόμο κινούμενοι στα όρια της νομιμότητας.
Ο ορατός μάλιστα κίνδυνος είναι ότι ο Δήμος Πάρου απεμπολεί τη δυνατότητα δημιουργίας ενός σύγχρονου αεροδρομίου που σε ορίζοντα 20ετίας θα καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών. Η δημιουργία της ΑΜΚΕ με σκοπό την απευθείας ανάθεση στην INTRACAT, ανάθεση που ήδη έχει κριθεί παράνομη, της κατασκευής πρόχειρων και προσωρινών κτηριακών εγκαταστάσεων με το ποσό του 1,2 εκατ. ευρώ μας βρίσκει απολύτως αντίθετους.
Ο Δήμαρχος Πάρου οφείλει σε συνεργασία με φορείς και τη αυτοδιοίκηση να αναλάβει πρωτοβουλίες προς τα αρμόδια Υπουργεί και την ΥΠΑ πιέζοντας για την εξεύρεση λύσης μόνιμης, οριστικής και με προοπτική. Δεν επιτρέπεται ο Δήμος Πάρου να παραιτείται του ρόλου του ουσιαστικού εκπροσώπου του παριανού λαού και να εκχωρεί τα δικαιώματά του, στα όποια ιδιωτικά συμφέροντα, αποποιούμενος των ευθυνών του.
Δεν επιτρέπεται επίσης ο Δήμαρχος Πάρου να λειτουργεί τόσο πρόχειρα και εν τέλει επικίνδυνα.
Ενώ συντάσσονταν αυτό το κείμενο δημοσιοποιήθηκε η Ανακοίνωση του Έπαρχου Πάρου Κώστα Μπιζά, που υποβάλλει αίτημα, στον Αναπληρωτή Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, για συνάντηση του με όλους τους φορείς της Πάρου και της Αντιπάρου καθώς και με τους βουλευτές των Κυκλάδων, για το θέμα της κατασκευής των Κτηριακών Εγκαταστάσεων για το Νέο Αεροδρόμιο Πάρου. Είναι αυτονόητο ότι η ΚΕΠ-ΟΣΑ συμφωνεί με αυτή τη πρόταση του Έπαρχου.
Να κινητοποιηθούμε για να μη χάσουμε κι άλλο χρόνο !
                                                                                                     πηγή  keposa.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου